Verkkokaupan markkinointi ei ole erillinen projekti, sillä verkkokauppa on suurimmaksi osaksi markkinointia ja markkinoinnin hienosäätöä.

Verkkokaupan markkinointia helpottaa sen mitattavuus, sillä siihen käytetään usein digitalisen markkinoinnin keinoja, kuten Google Adwordsia, Facebook mainoksia, bannereita, blogeja yms. Kaikista näistä saadaan verkkokaupan analytiikasta dataa siitä, mikä markkinointikeino on tominut ja mikä ei. Lisäksi vieläpä nähdään se, mistä on tullut suoraa kauppaa ja mistä esimerkiksi epäsuoraa niin, että asiakas on esimerkiksi ensin tullut maksetun mainoksen kautta katsomaan kauppaa ja myöhemmin naputellut suoraan verkko-osoitteen selaimeen ja tullut ostamaan.

Nykyään on tärkeää ymmärtää markkinointi osana suurempaa asiakaskokemusta, eli sitä miltä ihmisestä tuntuu olla tekemisissä yrityksesi kanssa. Hyvä asiakaskokemus luo erittäin tyytyväisiä asiakkaita, jotka puolestaan toimivat yrityksesi sanansaattajina, kunhan heille annetaan siihen tarvittavat työkalut esimerkiksi blogitekstien ja Facebook päivitysten kautta.

Me emme vain tee Adwords kamppanjoita, itseasiassa vähänkin isommissa adwords kamppiksissa, suosittelemme käyttämään tähän keskittyneitä yhteistyökumppaneitamme, me haluamme auttaa verkkokauppaasi asiakaskokemuksen, konversion ja sisältömarkkinoinnin kehittämisessä.

Autamme asiakasyrityksiämme tuntityönä (75€/h+ALV), projekteina ja kk-laskutuksella. Projektit ja kk-laskutus hinnoitellaan projektikohtaisesti. Ota yhteyttä, niin katsotaan miten voimme auttaa.

Kannattaa myös tutustua blogisamme julkaistuun artikkeliin ”Verkkokaupan markkinointilaskuri”.